ZAPISY NA USŁUGI I WARSZTATY w Karkaja Makeup Studio

  1. Zapisy na usługi i warsztaty odbywają się poprzez:
  • nr kontaktowy 726 666 625 (w tygodniu, w godzinach 10:00-17:00)
  • wiadomości na Facebook’u (www.facebook.pl/karkaja)
  • mail: studio@kajakarpienko.pl

2. Kalendarz otwierany jest na 4 miesiące do przodu to znaczy, że można zapisywać się z maksymalnie 4-miesięcznym wyprzedzeniem na wybrane usługi do #TeamKarkaja. Do Kai zapisy są otwierane z 3-miesięcznym wyprzedzeniem.

3. Potwierdzeniem rezerwacji makijażu / stylizacji brwi / warsztatów jest TYLKO wpłacenie zadatku. Na wpłaty czekamy 2 dni robocze. Po tym czasie, rezerwacja przepada. Poniżej znajdziesz regulamin dotyczący zadatków.

4. Należna kwota za usługi / warsztaty zostanie pomniejszona o kwotę zadatku.

5. Jeśli chcesz umówić się na wizytę z krótkim wyprzedzeniem, nie zakładaj, że nie znajdziemy dla Ciebie terminu. Postaramy się zrobić co w naszej mocy! Zapraszamy do kontaktu.

ZADATKI – MAKIJAŻ

  1. Aby potwierdzić umówiony makijaż należy wpłacić zadatek w wysokości 50 zł na konto w przeciągu 2 dni roboczych od daty umówienia wizyty. Jeśli zadatek nie wpłynie w ustalonym czasie, rezerwacja zostanie anulowana.
  2. Zadatek nie ulega zwrotowi jeśli Klient zrezygnuje z wykonania usługi po wpłacie zadatku lub nie stawi się na umówioną wizytę.
  3. Zadatek nie przechodzi na kolejny termin jeśli Klient będzie chciał przełożyć wizytę. Wyjątkiem jest poinformowanie Studio na minimum miesiąc przez wizytą. Wówczas zadatek może przejść na inny termin, ale nie zostanie zwrócony Klientowi. Z przełożenia zadatku można skorzystać tylko raz.
  4. Jeśli wizyta zostanie odwołana z winy Studio, zadatek przechodzi na kolejną wizytę lub zostanie zwrócony zgodnie z prośbą Klienta.

ZADATKI – STYLIZACJA BRWI

  1. Aby potwierdzić umówioną stylizację brwi należy wpłacić zadatek w wysokości 40 zł na konto w przeciągu 2 dni roboczych od daty umówienia wizyty. Jeśli zadatek nie wpłynie na konto w ustalonym czasie, rezerwacja zostanie anulowana.
  2. Zadatek nie ulega zwrotowi jeśli Klient zrezygnuje z wykonania usługi po wpłacie zadatku lub nie stawi się na umówioną wizytę.
  3. Zadatek może “przejść” na kolejną wizytę jeśli Klient poinformuje Studio wcześniej niż 48h przed wizytą. Wówczas zadatek może przejść na inny termin, ale nie zostanie zwrócony Klientowi.
    Jeśli Klient poinformuje Studio o swojej nieobecności poźniej niż 48 h przed wizytą, wówczas zadatek przepada. Z przełożenia zadatku można skorzystać tylko raz.
  4. Jeśli wizyta zostanie odwołana z winy Studio, zadatek przechodzi na kolejną wizytę lub zostanie zwrócony zgodnie z prośbą Klienta.

ZADATKI – LEKCJE INDYWIDUALNE MAKIJAŻU

  1. Aby potwierdzić umówioną lekcję należy wpłacić zadatek w wysokości 500 zł na konto w przeciągu 2 dni roboczych od daty umówienia wizyty. Jeśli zadatek nie wpłynie w ustalonym czasie, rezerwacja zostanie anulowana.
  2. Zadatek nie ulega zwrotowi jeśli Klient zrezygnuje z lekcji po wpłacie zadatku lub nie stawi się na umówioną datę i godzinę.
  3. Zadatek może “przejść” na kolejny termin jeśli Klient poinformuje Studio wcześniej niż 14 dni przed wizytą. Wówczas zadatek może przejść na inny termin, ale nie zostanie zwrócony Klientowi.
    Jeśli Klient poinformuje Studio o swojej nieobecności poźniej niż 14 dni przed wizytą, wówczas zadatek przepada. Z przełożenia zadatku można skorzystać tylko raz.
  4. Jeśli wizyta zostanie odwołana z winy Studio, zadatek przechodzi na kolejną wizytę lub zostanie zwrócony zgodnie z prośbą Klienta.

ZADATKI – MASTERCLASS

  1. Aby potwierdzić umówione warsztaty Masterclass należy wpłacić zadatek w wysokości 500 zł/dzień na konto w przeciągu 2 dni roboczych od daty umówienia wizyty. Jeśli zadatek nie wpłynie w ustalonym czasie, rezerwacja zostanie anulowana.
  2. Zadatek nie ulega zwrotowi jeśli Klient zrezygnuje z wykonania usługi po wpłacie zadatku lub nie stawi się na umówioną datę i godzinę.
  3. Zadatek może “przejść” na kolejny termin jeśli Klient poinformuje Studio wcześniej niż 14 dni przed wizytą. Wówczas zadatek może przejść na inny termin, ale nie zostanie zwrócony Klientowi.
    Jeśli Klient poinformuje Studio o swojej nieobecności poźniej niż 14 dni przed wizytą, wówczas zadatek przepada. Z przełożenia zadatku można skorzystać tylko raz.
  4. Jeśli wizyta zostanie odwołana z winy Studio, zadatek przechodzi na kolejną wizytę lub zostanie zwrócony zgodnie z prośbą Klienta.